CODA

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 11 18:37:54 CET 1999

Mon, Jan 11, 1999 ve 12:24:02PM +0100 Zdenek Havel napsal:
> Zdravim ve spolek,
>
> chtel bych se zeptat, jestli nekomu funguje CODA, cetl sem si dokumentaci ale
> moc moudry z toho nejsem. Uvitam jakoukoliv pomoc pri zprovoznovani. Piste mi
> na muj mail.
>
> Dekuji

V 2.1.132 ji u nas jeden kolega rozjel na jednom stroji. urcite vam odpovi,
cte tuhle konferenci.

zkousel jsem tam nahrat soubor a zase ho precist a funguje to !!!

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!