Gnuplot (asi mirne off topic)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Leden 11 18:00:25 CET 1999

   From: "Dan Ohnesorg, admin of POWER" <dan na feld.cvut.cz>
   Date: Sun, 10 Jan 1999 21:57:27 +0100 (MET)

Ahoj,

   > Ale nevim, kde jinde bych potkal nejakeho uzivatele gnuplotu.
   > Musim jako ulohu k zapoctu kreslit grafikon vlakove trate.

:-) Ja jsem byl postizen necim podobnym (Phillipsova krivka).

   > nakreslil gnuplot. Jde to hezky, ale ja ho potrebuju na vystupu v
   > dabelskem meritku, kdy se to bude tisknout na dve A3 nalezato
   > vedle sebe. A tady jsem narazil na to, ze nemuzu najit, jak nastavit
   > rozmery toho okna, do ktereho gnuplot kresli graf.

Staci set size moc,vic? Ale v helpu je napsano:

Increasing the size of the plot may produce strange
 results. Decreasing is safer.

Radeji bych to udelal scalovanim vysledneho obrazku (tedy zvolit
term postscript)...
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz