Poradny FS pro Linux?

Pondělí Leden 11 19:56:40 CET 1999

On Mon, 11 Jan 1999, Zdenek Kabelac wrote:

> Tim chces naznacit, ze na alphe nema ex2fs tento limit ???

asi to nebude tak ruzove, jak soudim z tohoto radku v ext2_fs.h:

        __u32   i_size;         /* Size in bytes */

ovsem tento komentar v fs/ext2/file.c v 2.2.0precosi:

 *  64-bit file support on 64-bit platforms by Jakub Jelinek

dava nejakou nadeji :)
(on je totiz v takovem pripade horni kus velikosti ulozen na jinem miste
tedy, rekneme si to otevrene, v miste, kde melo byt puvodne "directory
ACL")

> - tj. ja si donesu disk s ex2fs s x86 a na alphe ho nenamountuji ???
> To by bylo nejake divne.

to by bylo, ve skutecnosti je to tak, ze velke soubory na 32bitovych
systemech neni mozno otevrit, ale zbytek by mel fungovat

> Kamen bych videl v tom ex2fs - i ty Win98 umi >2GB soubory.

problem je dvoji:
1. musi to umet filesystem (coz ext2 na 64bitech tak nejak umi)
2. musi na tom fungovat API (specialne je problem lseek(), ale obecne
   vsechno, co nejak pouziva typ off_t, kteryzto je na 32bitech 32bitovy)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"

P.S. ja jsem se na Intelu s velikosti souboru dostal az 2^32-1024, dal uz
to neslo