cdda2wav

Pondělí Leden 11 23:38:02 CET 1999

Me se osvedcil technicky lih, vata, vylestit CD tahy od stredu CD k
okraji (krouzive pohyby mohou vyloudit ryhy, ktere jsou pak fatalni).
Staci jeden obtisk prstu na spodni plose a lupani je na svete.
Zasadne take grabuji na SCSI mechanikach.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution