AMD K6-2 a RH5.1

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Úterý Leden 12 08:32:49 CET 1999

Dne Út, 12 leden 1999 jste napsal(a):
>Vazeni pratele,
>
>nemohu zprovoznit RH5.1 na desce s VIA VP3 chipsetem a procesorem AMD K6-2
>(Jine operacni systemy funguji bez problemu). Pokud vymenim procesor za
>jiny, vse funguje OK (zkousel jsem Pentium a Cyrix M2). Slysel jsem, ze je
>problem v procesoru. Existuje nejake reseni ?
>
>Michal

Chybu bych spis videl v pristupu MB k AMD K6-2 a jeho 3DNow!, nebot na boardu
FIC VA 503+ mi jede AMD K6-2/300 v pohode dokonce jako 3x112MHz s needo SIMM i
nePC100 SDRAM a na 2,1V. Mozna, ze s temi rychlejsimi SDRAM to muze blbnout,
ale nevim. A RH 5.1-cs, jadra 2.1.123 a original-jadro.rpm

Telcontar