FTP klienti

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Úterý Leden 12 10:47:47 CET 1999

 > Mam nastaveny anonymous pristup na FTP server (wu-ftp).
 > Kdyz se na nej pripojuji FTP klientem co je vw Windows95, normalne se mi
 > po prihlaseni a zadani "ls" zobrazi adresare a soubory.
 >
 > Kdyz pouziji jine klienty ( WSFTP, X-FTP,CommandFTP), normalne se prihlasim,
 > ale v okne hosta se mi nic neobrazi.

Presne tohle se mi taky parkrat stalo. Je to tim, ze ls je ve wu-ftpd do
jiste verze zabudovane, takze prikaz ls funguje v pohode, ale dir uz je
externi prikaz, takze se spousti ~ftp/bin/ls, ktere potrebuje knihovny v
~ftp/lib, a ty tam z nejakeho zahadneho duvodu nebyly.
 Takze pomoci 'ldd ~ftp/bin/ls' si zjistite, jak se maji jmenovat knihovny,
ktere pouziva, a tyto mu tam date. Nebo pokud tam jsou, jen se jmenuji jinak,
muzete pouzit symbolicke linky. Nelze pouzit symbolicke linky do /lib,
protoze to je po 'chroot ~ftp' jine, nez normalne. Zato lze s uspechem pouzit
hardlinky, pokud mate ~ftp a /lib na stejnem filesystemu.
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj