Poradny FS pro Linux?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Leden 12 12:14:13 CET 1999

Zdravim,

> Problem je ve VFS, ktere je na x86 platforme 32 bitove (zcela
> prekvapive). Ext2 je v to nevinne, podivejte se do archivu linux-
> kernel, cas od casu se tam tohle tema objevuje. Odkazy na archivy
> najdete v linux-kernel FAQ: http://www.tux.org/lkml/

   Uciniti VFS jako takove 64-bitovym lze mene jak 100-radkovym
patchem, ktery jsem jiz davno napsal. Daleko vetsi problemy jsou
v mmap()ovani takovych souboru, definice novych syscallu (vcetne
interfacu v libc) pro stat/lstat a konecne take predelani ext2,
aby si cisla bloku nepocitala delenim, ktere je jednak pro long long
pomale a jednak vyzaduje libgcc, ktera se ke kernelu nelinkuje.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"while (*p++ = *q++);"   -- Dennis M. Ritchie