Problem s mail. klientem Mana

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Úterý Leden 12 13:02:08 CET 1999

 > pouzivam mailoveho klienta Mana 4.0beta (je zalozen na Pine a dale popisovane
 > chovani plati v mem pripade i pro Pine 3.96). Pokud mam nastavenou polozku
 > personal-name na dvouslovnou hodnotu (jmeno prijmeni), vidim vsechny maily
 > odeslane z teto adresy (opet v Mane, v jinem klientovi jsem to nezkousel, ale
 > IMHO to bude bez problemu) v indexu tak, ze ve sloupecku from je zcela
 > nesmyslne napsano napr. "To: Michal Krause <mike na navrcholu.cz>" (coz je
 > opravdu hlavicka To).
 >
 > Prvni co me napadlo je, ze se jedna o nejakou chybu v parsovani hlavicek,
> [...]

To neni chyba, ale feature. U mailu, ktere jste poslal vy, nemusite videt, od
koho to je, tak tam radsi pise, pro koho to je. Dela to pro vsechny maily s
from-adresou, ktera je v konfiguraci uvedena jako vase. Tam si taky muzete
nastavit spoustu adres, ktere jsou vase a u mailu, ktere jsou smerovane na
nekterou z tech adresu uvidite krome "divneho" from taky plus na zacatku
radku v indexu.
 Teda to popisuju pine, ale kdyz rikate, ze to vychazi z pine 3.96, tak by to
melo byt stejne.
 Zdravi
                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj