Hry a Linux

Radek Vybiral Radek.Zabijak.Vybiral na vsb.cz
Úterý Leden 12 14:25:33 CET 1999

On Tue, 12 Jan 1999, Vaclav Dvorsky wrote:

> Chtel bych se zeptat, jestli existuji nejake moderni 3D hry pro Linux.
> Vim jen o Quake2 pro Linux, udajne pry chodi dobre i s 3DFx. Snad je to
> jen nejake jadro hry pro Linux a vsechny ostatni soubory jsou z
> normanliho CD. Napada mne tedy, jestli by na stejnem linuxovem zakladu
> nechodily i ostatni hry vytvorene na enginu Quake2...
> Kdyz doporucuji kolegum Linux jako vyborny operacni system, rada z nich
> mne odbije prave argumentem, ze pro nej nejsou zadne hry. Opravdu nejsou
> ?

Existuji, a dokonce jich valem pribyva. Od klasickych ala Tetris pres Free
civilizaci az pro 3D tankovou rezbu!

Posledni dobou treba klon Master of Orion, vyborna strategie!

Vice lze nalezt:
http://ma.us.mirrors.freshmeat.net/appindex/x11/games.html

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |