SGML editor

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Leden 12 16:01:35 CET 1999

Jenze ja potrebuji prislusne SGML prelozit z anglictiny do cestiny
(vcetne obrazku) a poslat zpet jako SGML. Ale nektere obrazky mohou
zmenit svou velikost a delky odstavcu urcite take budou odlisene od
anglicke verze a rad bych videl, co se kde 'rozpadne', az se to vytiskne
na papir (pochopitelne A4).

Sice bych si pravdepodobne vystacil s obycejnym textovym editorem, ale
prekladat budou predevsim jini, a ti potrebuji "klikaci" GUI.

Slavek.