Nefunguje mi su

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Úterý Leden 12 16:21:27 CET 1999

>    Mam mozna az takovy problem, nejde mi su. Kdyz jsem na roota a dam
>    su na jineho uzivatele tak je to ok. Kdyz jsem na standartnim
>    uzivateli a dam su a _spravne heslo_ tak zashlai su:incorect
>    password. Problem zda se mi byti trapnym, lec reseni naleznouti
>    nemohu...

jestli su nema suid bit a vy pouzivate shadow password, tak program
nemuze precist hash a tudiz overit vase heslo.

je otazka zda by su nemelo v tom pripade hlasit "nemuzu precist
/etc/shadow" misto vyse uvedene hlasky, takze to berte jen jako mozne
reseni problemu.

Ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan