xfig a ceske PS fonty

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Leden 12 16:29:17 CET 1999

Martin Hanzalek wrote:

> Dobry den!
>
> Mam tento problem.
>
> Pouzivam kreslici program xfig-3.2-5 v Linuxu RedHat 5.1. Pokud vsak chci
> napsat nejaky text (treba popisek nejakeho objektu) ceskymi znaky, pri
> vyexportovani obrazku do .PS nebo .EPS se pouziji standardni ISO-1 fonty (cili
> misto ceskych znaku mam paznaky). Jak lze xfig donutit, aby psal cesky jak na
> obrazovku, tak pouzil ceske PostScriptove fonty i pro export do .EPS?

Nevim jak funguje xfig, ale ja to vzdy resim odebranim iso88529-1 a
nahrazenim
za iso8859-2. Pak uz vetsinou programu nezbude nic jineho nez to ulozit
s cestinou :-) (Je to ovsem nesystemove reseni)

Podobne jsem obesel aj ghostscript... ;-)
ftp://ftp.penguin.cz/pub/cestina/fonty-cz/

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz