SGML editor

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Leden 12 17:26:12 CET 1999

Kdyz ale uzivatel neopatrnosti prepise nebo uplne smaze nejaky tag, tak
si toho ani nevsimne! A kdo pak bude napravovat jejich nasledky? To by
pak ta prace skutecne vypadala...

Ale to jiz jsme nekde jinde. Puvodni zamer byl najit editor, kde by
uzivatel videl 'co udelal' (at uz v dobrem ci spatnem slova smyslu) a kde
by vstupnim i vystupnim formatem byl SGML.

Slavek.