VNC desktop

petr.snajdr@seznam.cz snajdr na ns.seznam.cz
Úterý Leden 12 19:40:30 CET 1999

On Tue, 12 Jan 1999, Pavel Machek wrote:

> Ahoj!

> Zkousel.
>
> Min pameti to (na clientovi) to opravdu zere (co je nejuzasnejsi je ze
> to bezi i z netscapu - java client :-), ale je to jeste linejsi nez
> Xka. (Teda pokud zrovna nemas 1Gbit).

Ja VNC zkousel a nejakou dobu pouzival misto X Serveru. Narozil od nej to
ma tu vyhodu, ze clovek nemusi ukoncovat svoji praci (chte nebo nechte)
a "jeho desktop" muze bezet na serveru tak dlouho dokud ho nekdo
nerebootne :-). Taky je dobre, ze muze prechazet mezi vice pocitaci bez
nutnosti vse zavrit a znova otevrit apod.
	Pokud jde o rychlost, neprilos mi to spatne. Java client je
pomaly, ale nejsem si jist zda  to nebude spise tou platformou.
Vcelku slusnou rychlost ma Unixovy klinet/server (nevim kolik ovsem
zaplaca site,ale na 1 Gb jsem ho urcite nikdy nezkousel). Prislo mi jen,
ze VNC server na Windows je obcas pomaly resp spojeni
jakykoliv klinet->Windows. Vcelku dost slusne je i spojeni
Mac klient->Linux. Starsi verze byla myslim pomalejsi.
Jedina vec, ktera muze byt vadou je asi cestina resp.
jeji (opravdu?) nepouzitelnost.

S pozdravem
    Petr Snajdr