HUMOR: jak si smazat rpm

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Leden 12 18:17:25 CET 1999

   From: "Corp. yA (Zdenek Pizl)" <pizl na max.af.czu.cz>
   Date: Tue, 12 Jan 1999 14:54:09 +0100 (MET)

Zdravim,

   > heh, to je skutecne k zlosti ;-)
   > jeste ze existuje rpm.tgz ... jinak by to byl neresitelny problem.

nastesti existuji i dalsi pocitace, takze by to zase tak neresitelne
nebylo :-)

BTW - nechcete nekdo do RPM dopsat volbu --recreate, ktera by z
nainstalovaneho RPM baliku vytvorila binarni RPMko? Nebo to uz
existuje? Jde to vubec? Ja myslim, ze ano. Nechcete si to (tato veta
je namirena tem, kdoz maji v pravomoci zadavani bakalarskych a jinych
projektu) zapsat na svuj TODO list ;-)

   > BTW - taky se mi to povedlo (stejne jako rm -f * ~) :-(

Tak tohle se mi jeste nestalo, ale od te doby, co to udelal jeden z
mych kolegu, ktery pouziva joe a nesnasi soubory s `~', je v joerc
nastaveno, ze kazdy uzivatel ma svuj trash adresar ~/.trash, kam se mu
tyto soubory ukladaji. To je muj 2Kc Tip.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz