HUMOR: Soutez

Úterý Leden 12 20:20:30 CET 1999

On Tue, 12 Jan 1999, Pavel Janik ml. wrote:

> cd /
> rm -rf *
> echo *

Bez toho posledniho prikazu uz jsem to jednou udelal. Kupodivu
naprosto zamerne, protoze jsem chtel vycistit cely disk. Bohuzel to melo
takovy maly zadrhel. Soutezni otazka pro pokrocile tedy zni:
proc "cd /;rm -rf *" neni dobry postup k uklidu filesystemu?
Otazka pro jeste vetsi experty: existuje postup, jak uplne vygumovat /
bez pomoci bootovaci diskety resp. nahradniho /?

> Spravne odpovedi budou oceneny velkym, ale bezvyznamnym plus. Odpovedi
> zasilejte na adresu mailto:/dev/null na localhost. Prosim nezkouset na
> jedoucich systemech...

Tuhle adresu neznam :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"