Video-kamera Philips PCA635VC

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Úterý Leden 12 21:45:22 CET 1999

Caute !

Strucne: Hladam pre nu soft, ktory by z nej vedel citat obrazky.

Dostala sa mi do ruk video kamera Philips PCA635VC.
http://www.pc.be.philips.com
Rozhodne nebola kupovana pre Linux, ale dostal som moznost sa s nou
pohrat, tak preco nie.

Najprv som sa pekne popalil ked som isiel po 'digital camera'.
Chvilu mi trvalo, nez mi doslo, ze su to fotaky.

Nakoniec som nasiel: 'QuickCam'. Vyzera to uplne, ale nie
celkom presne, tak isto ako moja kamera. QuickCam je nejaky standard
od firmy Connectix (asi) kupenej Logitechom. Neviem ci aj tato
kamera je podla toho standardu. Kompresuje napr. obrazky priamo u seba,
co quickcam tusim nerobia.

Nejaku zmienku som nasiel aj v novom kernely, ale predpokladam,
ze je to len driver pre Connectix QuickCam.

Skusal som rozny soft pre tie QuickCam, ale nevedel ju detekovat.
Menil som aj typ paralelneho portu. Ani to nepomohlo.
Neviete poradit? Nezavisi na tom moj zivot, len by to pomohlo
Linuxu zvysit kredit. Dik ..

						BranoZ