RedHat RawHide

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Leden 12 23:05:25 CET 1999

Zdravim,

rad bych se optal, ma-li nekdo zkusenosti s rawhide instalacemi od
RedHata, pripadne, jsou-li nekde popsany na webu.

Stahnul jsem si nejnovejsi rawhide 1.2.2 z 10.1.1999, zkontroloval
atributy, delky a md5 checksumy, vypalil na CD, ale nejde nainstalovat -
uz pri instalaci dojde k rade chyb:
- i kdyz dam instalovat vsechny baliky, stejne vypisuje unresolved
dependencies,
- 2 baliky pri instalaci pisou "execution script failed"
- 2 baliky pri instalaci pisou "unpacking failed - bad file descriptor"
- pri instalaci vsech baliku skoncila instalace v 70% na kernel panic:
VFS: LRU block list corrupted
- taky se mi nekolikrat objevilo pres instalacni obrazovku "undefined
symbol __bzero"
- no a jako detail - kdyz se da instalace v cestine, tak je tam nejaky
divny font s jinymi znaky

Ale co je nejneprijemnejsi, na konci instalace nejde vytvorit ani
bootdisk, ani nainstalovat bootloader na harddisk.

Ze rawhide (bic ze surove kuze) nebude uplne odladeny, to jsem
predpokladal, ze ale ani nepujde na uplne standardnim systemu
nainstalovat tedy ne.

Na stejnem systemu nainstaluji RH5.2 bez nejmensich obtizi.

Existuje nejaka moznost feedbacku?

Zdravi

Petr Soucek