filesystem / busy... behem shutdownu

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Leden 13 00:47:19 CET 1999

> Ahojte,
> mam takovy problemek:
> Obcas se mi stane pri vypinani pocitace, ze se neodmontuje root filesystem
> protoze je busy, a pak to samozrejme pousti po startu extfs.
>
> Jeste do nedavna mi to fungovalo bez problemu, ale po upgrade kernelu na
> 2.2.0pre se to zacalo po case vyskytovat. Nechci to svadet hned na kernel.
>
>   Stava se to nahodne po trojhmatu nebo i po zadani prikazu halt.
> Vypada to, jako by tesne pred rebootem masiny jeste neco chtelo disk !?

  Tenhle problem zpusobovala chyba v ld - on si nechaval otevreny nejaky
smazany soubor, cimz tento inode samozrejme nesel smazat a zbytek je
zrejmy... Redhat na to uz snad vydal patche (nejsem si jisty, Redhat
neprovozuji...). Jinak by to melo byt zmineno nekde v linux/Documentation/Changes.

						Honza