Chyba HDD ???

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Středa Leden 13 08:22:20 CET 1999

Zdravim Vas ..

Vcera po instalacii Wirus98 a nasledovnom nabootovani penguina sa mi
zacali objavovat cudne hlasky vo /var/log/messages.
irq timeout {DataRequest DataSeek Ready ..}
To vsetko mi urobilo na disku /dev/hdc1 kde mam adresar home, takze
jediny kto sa mohol prihlasit bol root.
Pri pokuse o pristup na tento disk (resp. do adresara /home ) to zacalo
resetovat ide1 a potom vypisovalo chyby nieco v zmysle ze disk je
chybny.
Po opakovanych restartoch sa tato chyba akosi "stratila"

Mam to povazovat za chybu radica ? odchadza mi disk ? alebo cim to je ?

Pouzivam RH 50, 2.0.35 , ten disk co visi na ide1 je samsung 420 MB v
mode normal.

Za pripadne odpovede dakujem.

--
S pozdravom :