IRQ a sietovka

Cyril Franko franko na seznam.cz
Úterý Leden 12 16:20:41 CET 1999

>   > irq bolo natvrdo nastavene na 3. Kartu som potom naswitchoval na
softverove
>   > nastavenie irq a to uz sietovka nefungovala vobec (ani pod M$.)
>   > Tak som ju teraz naswitchoval napat natvrdo na irq=3 io=280
mem=d0000.(pod
>   > M$ sa da zmenit irq a funguje)
>
>Jake IRQ ma karta pod MS Windows? Funguje zaroven se seriovym portem
>na stejnem IRQ?  Zajimave... ;-)

IRQ pod M$ je 5, COM1=3 a COM2=4 pricom sietovka je natvrdo naswitchovana na
IRQ=3. Zaumijave ze M$ dokaze zmenit IRQ sietovky natvrdo naswitchovanej.
(Bill je asi kuzelnik, alebo zase nejaka nedokumentovana fcia M$)

>   > Nenastavuje linux parametre sietovky nejako cez pnp ?
>   > Da sa to nejako vypnut?
>
>Hmm, bude lepsi, kdyz IRQ nastavite natvrdo v setup-programu karty na
>nejake klasicke (treba 9-11) a zakazete tam Plug & Pray.

skusal som naswitchovat navrdo na IRQ=3 a IRQ=10 na sietovke a nic.

... skusim asi vymenit sietovku ..:-(

s pozdravom
Cyril Franko
franko na seznam.cz