HomeBanking pod Linuxem

Martin Kokes martin.kokes na email.cz
Středa Leden 13 10:48:23 CET 1999

>Nevite, zda-li existuje HomeBanking pod Linux pro jakoukoliv v CR bezne
>rozsirenou banku? Pro prenos modemem i internetem, ale bez nutnosti
>pouzivat doplnkova zarizeni (jako napr. kalkulacky od Expandie), aby vse
>slo totalne zautomatizovat bez zasahu lidske ruky. Stacilo by pouze
>stahovani vypisu.
>Pokud neexistuje, prozatim mi pripada jako nejschudnejsi pres modem
>Komercni Banka, nebot cely jejich soft je postaven na BBS a PGP
>(zjednodusene receno), ale je mozny, ze nektera pouziva neco jineho,
>taky free realizovatelneho. Nevite nekdo nejaky podrobnosti ?

Kalkulacka od Expandie neni nic jineho, nez implementace 128-bitoveho
sifrovani. Je to kvuli tomu, ze u nas nemuzeme pouzivat volne browser, ktery
toto podporuje.
Je urcite levnejsi vybavovat klienty touto kalkulackou, ktera slouzi k
autentifikaci i pres telefon a SMS, nez kupovat klientovi (v ramci
komercniho projektu) 128-bitovy Netscape.
IMHO reseni ostatnich bank je ponekud amaterske.

Zdar

Martin
--
_____ M a r t i n
                "Cokes"               QQQQ                     ll ll