HomeBanking pod Linuxem

Zezula Jan EB_PRA ZEZULAJ na erstebank.com
Středa Leden 13 11:21:00 CET 1999

Nevite, zda-li existuje HomeBanking pod Linux pro jakoukoliv v CR bezne
rozsirenou banku? Pro prenos modemem i internetem, ale bez nutnosti
pouzivat doplnkova zarizeni (jako napr. kalkulacky od Expandie), aby vse
slo totalne zautomatizovat bez zasahu lidske ruky. Stacilo by pouze
stahovani vypisu.
Pokud neexistuje, prozatim mi pripada jako nejschudnejsi pres modem
Komercni Banka, nebot cely jejich soft je postaven na BBS a PGP
(zjednodusene receno), ale je mozny, ze nektera pouziva neco jineho,
taky free realizovatelneho. Nevite nekdo nejaky podrobnosti ?

Zdravim..
Ptal sem se kolegy co dela HB, oficialni client pro Linux neni... dle jeho
tvrzeni..

Honza