xfig a ceske PS fonty

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Leden 13 12:00:54 CET 1999

"Pavel Janik ml." wrote:

>    From: Petr Stanek <snek na penguin.cz>
>    Date: Tue, 12 Jan 1999 16:35:08 +0100 (MET)
>
> Zdravim,
>
>    > Nevim jak funguje xfig, ale ja to vzdy resim odebranim iso88529-1 a
>    > nahrazenim
>    > za iso8859-2. Pak uz vetsinou programu nezbude nic jineho nez to ulozit
>    > s cestinou :-) (Je to ovsem nesystemove reseni)
>    >
>    > Podobne jsem obesel aj ghostscript... ;-)
>    > ftp://ftp.penguin.cz/pub/cestina/fonty-cz/
>
> hmm, zajimave, a pouzivas nejake programy, ktere na postscriptovych
> [...]

No pouzival jsem uspesne StarOffice 3-5 a Netscape 3-4,5. Ostatni jako
AdobReader tiskly take, ale ten asi nese fonty uvnitr pdf.

Netscape tiskl spolehlive pokud se tam vrazil jeste filtr.
http://www.cestina.cz/cestina/pocestovani/unix/WWW/filtr
pak to sypal do tiskarny cesky.

TeX jsem nepouzival, takze nevim.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz