Cyklicke spousteni v cronu

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Středa Leden 13 14:36:36 CET 1999

|Mozna by to slo osolichat treba tak, ze
|* * * * *	neco2x
|kde neco2x je
|
|#!/bin/bash
|neco &
|pid=$!
|sleep 30
|if ! kill -0 $pid 2>/dev/null; then neco; fi
|
|Za predpokladu, ze funguje kill -0, alespon mi to zatim takto fungovalo.
|Pokud to neni zrovna ciste, tak me nekamenujte. Dik :)
|

|David Trcka, PODA s.r.o., Havirov
|network administrator/spravce site
|          ICQ#: 24079192

Z logiky pocitacu a programovani je ze kdyz neco chce poustet hodne
casto tak na spousteni nepouzivame dalsi spousteci program. Zatezuje
to pocitace vic nez by melo viz w95.

Doporucuju ten sleep 30 ale bez spousteni v cronu ..

                                          dabel