HUMOR: Soutez

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Leden 13 15:12:57 CET 1999

Jan Satko wrote:

> co napr. mkfs (mke2fs) alebo fdisk ? :-)

Jeste je ale predtim treba odmountovat filesystem, jinak se nic nestane
;-)))
To jsem tady mel jednu moc veselou prihodu, ze jsem cosi delal na Linuxovem
serveru, byl jsem v single rezimu, musel jsem odbehnout a zapomnel jsem
zamknout servrovnu. Sotva jsem znovu prisel k serveru, chtel jsem neco
zopakovat z historie a tam jsem s hruzou cetl:
mke2fs /dev/sd... a jeste nejake parametry
dalsi bylo napr.:
man mke2fs
apod.
Obleval me studeny pot, az jsem si dal vypis toho adresare, kde je ten disk
namountovany a bylo tam vsechno. Hadate spravne, ten dotycny si onen disk
neodmountoval a to mi zachranilo peknou dobu obnovovani ze zalohy... Konec
jako z pohadky, ani nevite, jakou jsem mel radost...

Zdravi
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72