HomeBanking pod Linuxem

Michal Krause mike na centaurus.4web.cz
Středa Leden 13 18:34:41 CET 1999

Dne 13. 1. 1999 Jaroslav Klaus napsal:

> Nepadlo nahodou toto omezeni v poslenich dnech|tydnech? Alespon pro
> bankovni sektor, statni sferu a zdravotnictvi. Neco malo nejasneho
> jsem zaslechl v radiu, ale je mozne, ze se mi toho micha vic
> dohromady.

Taky nevim podrobnosti, ale zachytil jsem, ze se Ceska republika na
posledni chvili ocitla na seznamu zemi, kam bude export silnych sifer z
USA povolen. Vi o tom nekdo neco blizsiho?

Diky

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz