Problem s Tcl/Tk/Python

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Leden 12 22:32:08 CET 1999

On 12 Jan 1999 10:45:18 +0100, Oto Buchta wrote:

:>TclError: unknown floating-point error, errno = 84
:>
: Pokud se nemylim, mas tez nainstalovano focedIM od Stana Meduny.
: Zkus dat
: unset XLIB_FORCEDIM; ./pysol
: pokud to pomuze, je jasne, kde je chyba :-)

Nepomoze. Skutocne je to nieco s tcl, mne to robilo
az po RH 5.2 tiez pre lubovolne locale okrem C,
ale RH 5.2 uz je u mna OK. Ako som patral po
tom, co sa v balikoch zmenilo, mohlo by to byt
nieco s libm, libieee a.p. Checkol by som,
ci niekde v ceste linkera netrci nejaka starsia
kniznica a.p.

Test na tento problem (s ktorym som to uz raz
reportoval) je napr:

=== cut ===
#!/usr/bin/wish -f

frame .main
listbox .list -yscrollcommand ".sb set"
scrollbar .sb
pack .list -side left -in .main
pack .sb -side left -fill y -in .main

pack .main

Do tcl/tk nevidim a netusim, co to robi, ziskal som
to metodou delenia kodu z niecoho vacsieho :-)

Zdravi
--
				Stano