listserver

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Leden 13 23:12:46 CET 1999

Wed, Jan 13, 1999 ve 06:08:08PM +0100 Ales Horak napsal:
> Ahoj,
> potreboval bych nejaky jednoduchy listserver pod linux - potrebuju,
> aby fungoval par tydnu a pak bude zase "odstrelen", takze zadny
> kombajn, ktery bych se musel 14 dni ucit - muze mi nekdo poradit, kde
> neco vhodneho a vyzkouseneho roste ?
> (mel by mit nejaky jednoduchy filtr, ktery by nepoustel do listu
> dopisy napr. s urcitym stringem v $subj, v $from atp.)
>
> diky za kazdy podnet a hezky zbytek dne.
>

> --

mam svoji pokusnou verzi listservu, kteoru jsem psal dve odpoledne a na
ktere jedu sparclinux na gvid.cz

muzu poslat, jsou to dva soubory. konfigurace je skoro vesera zadna (bohuzel
i dokumentace). ale muzu napsat pruvodni slovo.

mate-li zajem -> mail na sorm na fi.muni.cz

milan

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!