FTP instalace RedHat

Čtvrtek Leden 14 09:57:10 CET 1999

Dna Št, 14 jan 1999 ste napisali:

Dobry den
>jake mate zkusenosti s ftp instalaci RH 5.2.
vcelku dobre;) kedze sa mi podarilo spatne vypalit instalacne CD, tak
som instaloval tiez z ftp

>Na PC, kde nemam CD drive, chci dat i Linux, ale instalacni proces
>mi tvrdosijne odmita spojit se s ftp serverem, ackoliv s woken chodi
>ftp sluzby OK.( Kdyz jsem prohlizel zpravy istalace, nevidel jsem tam
>vubec nic o ftp klientovi, jak by teda mel pristoupit k serveru mi neni
>jasne.)
su dva sposoby, bud ako anonymous, alebo pod loginom, da sa to vybrat v
menu kde sa zadavaju parametre spojenia. samozrejme musite mat "zivu"
sietovu podporu!
dalsia vec co by mohla byt problem je zle udanie adresara v ktorom sa
nachadzaju instalacne baliky, ale o tom by v kazdom pripade mala byt
hlaska na konzole kde je smerovany chybovy vystup

>Dik za rady.
vela stastia;)

--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |