Dial up

Jan Marik marik na uochb.cas.cz
Čtvrtek Leden 14 10:14:04 CET 1999

Vladimir Rengevic wrote:

> Prijemny den,
>
> trapim sa s trivialnym problemom. Mal som RH 4.2, kde mi
> pre spevadzkovanie dial-up servera stacilo do inittab priadat:
>
> S1:456:respawn://sbin/mgetty cua2 vt100
>
> samizrejme restart init q
>
> no a spravne inicializovat modem a prostrednictvom AT S0=3
> mu prikazat zdvihnut po 3. zazvoneni.
>
> No takze toto fungovalo, po nadviazani spojenia nabehol login.
> V podstate je to podla serial-howto a fungovalo to...
>
> Ale problem je v tom, ze v RH 5.0 to uz takto nefunguje, alebo
> chyba bude vo mne...
> [...]

Zdar

Mam to asi takhle

v inittab :
S2:4:respawn:/sbin/mgetty -x 4 ttyS2

parametr 4 je debugovaci uroven, na cuaX bych se uplne vyprdnul a vse
nastavil na ttySX.

modem je nastaven S0=0 ( nezveda)

V souboru /etc/mgetty+sendfax/mgetty.config mam :

# opbecne parametry
debug 4
speed 38400

# parametry portu ttyS2 , zvedat po 3 zazvoneni a init string modemu
port ttyS2
rings 3
init-chat "" AT&FE1Q0S0=0&C1&S0&K3&D2 OK

Je docela zajimavy si pak precist v  /var/log/log_mg.ttyS2  (v RH5.2 se to
jmenuje jinak) co se vlastne stalo.

S pozdravem J.M.