Lotus Notes

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Leden 14 10:26:07 CET 1999

Dne St, 13 leden 1999 jste napsal(a):
>Dobry den,
>ve Windowsech mam aplikaci Lotus Notes  .
>Je toto i pro Linux , a kde se to da najit.

Najit se ti to nepodari. A to ze dvoyu duvodu.
1. Lotus Notes jsou pomerne draha zalezitost
2. Linux neni (aspon pred rokem jeste nebyl a nevim o zmene) podporovanou
platformou. Z nekdejsiho rozhovoru s distributorem Lotus Notes z Prahy vyznelo,
ze Linux neni podporovan z toho duvodu, ze neni s kym oficialne jednat o
budoucim vyvoji. Ze Notesy nebudou vyvijet neco, o cem nejsou presvedceni, ze
to (rozumej Linux) ma budoucnost. 5 let bylo pro ne minimum, za jakou dobu by
se jim pry investice rozumne vratily. Nepomohla ani oficialni zadost fakulty
Informatiky MU Brno, kdy jsme jednali primo se sefem Lotusu. Dojednali jsme
sice ruzne volne licence pro studenty, pro skolu, ale pouze pro Solaris a
Windows 32. Tehda mne to dost palilo, protoze jsem psal pod Notesama diplomku a
chtel jsem to mit na sve masine, ale...

Ota Buchta

P.S.: Pokud by se nekomu podarilo rozchodit Lotus Notes alespon 4.2 pod
jakymkoli Linuxem, dejte, prosim, vedet. Dik.