Jak na FTP ?

Jiri Harcarik jiri.harcarik na instar-its.cz
Čtvrtek Leden 14 14:49:18 CET 1999

Mame ve firme nainstalovany server RED HAT 4.2, ktery je napojen pevnou
linkou na internet providera. Na samotnem serveru nam funguje vsechny sluzby
(HTTP, FTP atd.) Pokud si vsak na svem PC pustim treba nejaky internet
prohlizec, tak mi funguje vsechno KROME FTP. Proste se na ftp servery
nedostanu jinak nez ze serveru. Kdyz zkusim nejaky FTP u sebe, tak mi to po
nejake dobe oznami chybu, ze server nenalezen nebo ze neodpovida.
Pomuzete mi nekdo nastavit RED HAT 4.2, tak aby byla sluzba FTP dostupna i z
jinych stroju.

Predem diky.

Jirka Harcarik

P.S: Kdyz tak piste primo na me  jhr na instar-its.cz