hromadny utok podruhe

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Čtvrtek Leden 14 19:30:13 CET 1999

Leos Bitto wrote:

> ... to s tim neco delat, to takhle dal nejde. treba udelat neco jako
> blacklist na penguinu, co rikate?
>
> Myslim si ze tudy cesta nevede. Kdyz uz ty adresy chcete zakazovat pomoci
> ipfwadm, znamena to ze mate nejaky router s Linuxem. Tak proc si na tom
> routeru nezakazete pristup na vsechny adresy/porty z vnitrni site, na ktere
> nechcete aby nikdo pristupoval? Ja to tak mam udelane, vse se mi na tom
> routeru loguje a jen se dobre bavim tim co se tam vsechno nachyta - a
> neni toho malo!

vyuziti takoveho blacklistu vidim v moznem natlaku na providery, kteri
mnohdy nereaguji na stiznosti jednotlivcu. treba je probudi vyzva
podporena prohlasenim "vase sit byla zarazena na oficialni CZLUG
blacklist, a do doby nez se vyjadrite ohledne dalsiho postupu je
pravdepodobne, ze vasi klienti nebudou mit povolen pristup do XY domen".
pak by si mohli dat svoji sit do poradku.

rad bych slysel nazor vic lidi - klidne do mailu (summary poslu do
konference), jestli ma vubec cenu neco takoveho provozovat.

ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan