mkisofs a ceske znaky

Petr Mojzisek P.Mojzisek na sh.cvut.cz
Čtvrtek Leden 14 21:45:20 CET 1999

Vsude s tim otravuju, ale nikdo neporadil...

Potrebuju utvorit CD image pomoci mkisofs. Trosku zradne je, ze mam
nazvy souboru v ISO-8859-2, tedy cesky.

Chtel bych vedet, jak se CD image vytvori, aby tam byly ceske znaky
spravne ulozeny. Jde mi o to, aby i budoucnost se ke me neobratila zady
:-) tedy nejlepe Unicode. Mam takovy dojem, ze jen Joliet Extensions
jsou v Unicode, tedy budiz. Pouziju Joliet. Ale jak pri mkisofs mu rict,
ze ma prekodovavat z ISO-8859-2 do Unicode a dale jak pri mountu
zajistit Unicode->ISO-8859-2?

Snad jsem to naklep dobre a treba nekdo pomuze.

Mojza