we do not relay

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Leden 14 23:37:57 CET 1999

On Thu, 14 Jan 1999, VS wrote:

> potrebuji poradit s jednim problemem. Mam RH5.2 na PC, ktere se pripojuje
> pres modem do Internetu. Bezi na nem sendmail pro domenu firma.cz Pocitac ma
> adresu mail.firma.cz.
>
> Problem je v tom, ze kdyz poslu mail na user na mail.firma.cz, je vse OK
> Pokud poslu na user na firma.cz, vrati mi s chybou viz subj.

Zdravim,

do /etc/mail/relay_allow (to je zoznam domen, pre ktore prebera postu)
treba pridat riadok 'firma.cz', mozno este to iste dat aj do
/etc/sendmail.cw.

Potom este nastavit v /etc/mail/ip_allow (resp. name_allow) IP adresy
(mena) pocitacov (sieti), ktore mozu posielat cez tento sendmail postu
dalej. Pozri http://www.linux.cz/cikhaj/Sendmail/node8.html od Petra Kolare
a tiez suvisiace riadky v /etc/sendmail.cf.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /