Nefunkcni menu apliakci ve WindowMakeru

Michal Strelec strelec na adam.osu.cz
Pátek Leden 15 08:01:30 CET 1999

Ahoj

David Kuzela píše ve zprávě <199901141859.TAA27433 na smtp.vol.cz>…
>---Reply to mail from Michal Strelec about Nefunkcni menu apliakci ve
WindowMakeru
problem.

> [...]
>V souboru definujicim menu [tento soubor je urcen ve WMRootMenu] vypadaji
>zaznamy nasledovne:
>
>Nazev_menu MENU
>    "Program" EXEC /usr/bin/program --nejaky-parametr
>Nazev_menu END
>
>ono |wmconfig ... mate nastavene kde?
>
>BTW pouzivam verzi 0.17.x, jaka je ta vase?
>
>Kdyz uz sem pisu - nevite nekdo, jak prinutit aplikaci, aby se spustila na
>konkretni virtualni plose, respektive jak prinutit windowmaker, aby
akceptoval
>-display 0:0.1? Kdyz to zkusim dostanu hlasku "Can't open display".

Jasne to chapu ze kdyz chces nastavit nejaky program tak to pridas do menu,
ale spustis-li si
/usr/X11R6/lib/GNUstep/Apps/WPrefs.app/WPrefs (nebo by to mela byt ikonka
nastaveni systemu (ctvrta v poradi po instalaci)) No a tam se podivas na
vlastnosti
"Applications menu definition" a konkretne na nastaveni "Programs", tak je
tam nastaveno ono "| wmconfig --output wmaker 2>/dev/nul". Tedy zavola se
program wmconfig s uvedenymi parametry, coz da na vystupu strukturu menu.
Takze BY TO MELO chodit, ale mi to proste WM naakceptuje a nezobrazi NIC.

Takze kde je zakopeny pes (mozna i s kockou) to nevim.

Michal