Linux 2.2.0-pre

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Leden 15 09:02:45 CET 1999

   Hi all,

   Uz nejakou chvili bezim na kernelu 2.2.0-pre. Bezi to bez zavaznejsi
problemu, takze jsem se zacal zabyvat novymi vlastnostmi.
   1) Vubec se mi nepodarilo uvest do chodu VESA framebuffer. Zkousel jsem
to na dvou pocitacich, jeden s Riva128 a druhy s Cirrus GD 5436. Po
nabootovani se mi obrazovka prepne do grafiky, zobrazuji se jen nesmysly
(svisle modre cary apod.) Tak nevim, jestli delam nejakou zasadni chybu,
nebo to moje stroje opravdu nepodporuji. Jak vlastne zjistim verzi VESA
BIOSu? (Ted jsem to zkusil na pocitaci s ATI RagePro a tam to funguje...
takze to bude asi opravdu vec podpory).
   2) Jak se pouzivaji ony ruzne druhy queingu? Cim reknu, ze na
interface xyz0 se ma pouzit ten ci onen typ?
   3) Funguje vam na 2.2.0 dhcpcd?

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D   ICQ: 10139578       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========