Nefunkcni menu apliakci ve WindowMakeru

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Leden 15 10:07:56 CET 1999

---Reply to mail from David Sauer about Nefunkcni menu apliakci ve WindowMakeru

>     David> Kdyz uz sem pisu - nevite nekdo, jak prinutit aplikaci, aby se
> spustila na
>     David> konkretni virtualni plose, respektive jak prinutit windowmaker, aby
> akceptoval
>     David> -display 0:0.1? Kdyz to zkusim dostanu hlasku "Can't open display".
>
> Zkuste si totez, ale s xtermem. Myslim, ze chcete -display 0:1. Jinak
> mi bezely 3 kopie WM na displejích :0 :1 a :2 a krome toho, ze se
> hadaly o konfiguracni soubory, celkem to slo ...
>   Jinymi slovy wmaker akceptuje parametr -display zcela normalne ...

Omlouvam se, spatne jsem se vyjadril. Windowmaker pri spusteni opravdu
akceptuje -display, ale ja ho chci prinutit, aby slo pouzit parametr
-display host:display.screen pri spousteni libovolneho programu a
fungovalo to. Napr. tak, ze pri:

    xterm -display 0:0.2

se xterm spusti na druhe virtualni plose. Jedine co funguje je 0:0.0 pro
tu aktualni...

David Kuzela