Lexmark 7000 a Linux = beznadej

Henryk Paluch paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz
Pátek Leden 15 13:11:12 CET 1999

Ahoj lidi,
   tak jsem znova napsal Lexmarkum o specifikaci protokolu s zadosti,
aby se vyjadrili jasne. A dostal jsem jasnou a neprijemnou odpoved.

>Unfortunately the Host-Based printer driver is under License and no
>information
>for the driver can be distributed.  If you have any new issues please
>respond
>by
>submitting a new On-line Technical Support Form, otherwise you can reply to
>this
>message.  Please when you reply, reply with the previous suggestions and the
>case number.

Pokud tedy memomoci chcete Lexmark, tak snad jedine 3000, jinak vsechny
ostatni inkoustovky jsou GDI a jake je videt, tak 3 miliony uzivatelu Linuxu
je nezajimaji...

Mimochodem. Mate nekdo zkusenosti s plnenim inkoustovych cartridge do
Lexmarku? Ja jsem jednu cernou rozrezal a vypada to, ze by se mozna dal
pouzit inkoust do HP (vypada to, ze ten inkoust je jednoduse nasakly do
takoveho zvlastniho molitanu). Zkousel to nekdo?
Predem se zrikam zodpovednosti za pripadne skody! :-)

Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz