we do not relay

dan na sauron.mius.cz dan na sauron.mius.cz
Pátek Leden 15 13:56:23 CET 1999

On Thu, 14 Jan 1999, VS wrote:

> potrebuji poradit s jednim problemem. Mam RH5.2 na PC, ktere se pripojuje
> pres modem do Internetu. Bezi na nem sendmail pro domenu firma.cz Pocitac ma
> adresu mail.firma.cz.
>
> Problem je v tom, ze kdyz poslu mail na user na mail.firma.cz, je vse OK
> Pokud poslu na user na firma.cz, vrati mi s chybou viz subj.
>
> DNS bezi na jinem stroji a je nakonfigurovana v poradku.
> V aliases mam
>     user na firma.cz:    <> user
> i zde mi vynada (hlasku si ted nevzpomenu, snad pozdeji). Nebudete vedet,
> kde by mohla byt chyba?

Zdravim,

pridejte do sendmail.cw radek s firma.cz. Aliasy piste treba ve forme:

danik na firma.cz:       danik

, kde danik je lokalni uzivatel. Pokud se email pred zavinacem shoduje s
uzivatelskym jmenem, tak nemusite zadny alias zavadet.

Pokud Vas stroj prijima postu pro vic domen, doporucuji spise pouzivat
virtualusertable nez aliases.

Dan