Graficky mailer pro X

Diamantik ... diamant na cspo04.sk
Pátek Leden 15 11:34:58 CET 1999

Zdravim ..

S tou cestinou (pokial myslite hacky a carky) nemozes suhlasit. Ja uzivam
netscape -mail a mne ide slovencina v pohode. Nestazujem si. Je to akurat
problem nastavenia fontov pod X Window. Vrele odporucam do pozornosti
baliky od Stana Medunu.

myslim : ftp://ftp.fi.muni.cz
alebo
ftp://rak.isternet.sk

 On Fri, 15 Jan 1999, Oto Buchta wrote:

> Netscape-communicator, ten zvlada vse, co je treba, problem je ale s
> cestinou;
> kmail, ten pouzivam nyni, hezky cesky, umi toho hodne, akorat ma problemy s
> neosetrenymi vyjimkami - napr. chytnete odkaz, pustis jeste nad oknem kmailu a
> ten spadne s hlaskou Bad Window...
>
> Telcontar

Ostavam s pozdravom :

"Vyhybajte sa praci a svojim nadriadenym ... "

Daniel Ciprus
SysAdmin
email : diamant na cspo04.sk
tel : 091/ 721 060