mount

Pátek Leden 15 18:09:06 CET 1999

Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz writes:

> bash-2.01$ mount
> ld.so-1.7.0 on 0 type 0 (0)
> /dev/hda4 on / type ext2 (rw,errors=remount-ro)
>
> ... a vic nic, to je vsechno, a co ta prvni radka vypisu???
> Myaslel jsem, ze mount bere informace prave z /proc/mounts
> tak jak to, ze se to lisi?

Muj mount-2.7l-3 (RH5.1) /proc/mounts nepouziva, informace bere z
/etc/mtab - zkontrolujte obsah tohoto souboru. Pokud by tam byly
nesmysly, pak bych rebootoval. Obsah /etc/mtab se napr. na Solarisu da
editovat, takze ho muzete zkusit opravit, ale reboot mi pripada mene
problematicky. Samozrejme popisuji, jak opravit nasledky, nikoliv
pricinu - tu neznam.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR