2.2.0preX - vyzva

Petr Mojzisek P.Mojzisek na sh.cvut.cz
Pátek Leden 15 20:30:20 CET 1999

Milan Kerslager wrote:

> Dobry den,
>
> zkousim radu 2.2.0preX a posledni pre6 se mi zda neobvykle zdarily.
> Nepodarilo se mi vygenerovat obligatni oops, zmizely zrejme DMA
> problemy s IDE disky. Prepisuji tedy vyzvu Linuse, ve ktere prosi o bug-
> reporty, dokud neni pozde. Pokud muzete, vyzkousejte! (Uzivatele RH5.2
> nemuseji nic upgradovat, ostatni viz: linux/Documentation/Changes)

2.2.0-pre4 az pre6 se u me moc dlouho neohraly.
Vypisuje mi to (sem tam, ale prece) do logu hlasku:
Sound: DMA timed out. IRQ/DRQ conflict?

Upozornuju, ze 2.0.36 je ve stejne konfiguraci potichu (mam na mysli
konfiguraci IRQ a DMA kanalu).

Osobne bych tipoval na diskove DMA, ze se cosi mydli s moji zvukarnou,
ale nevim. Nicmene mam TritonII chipset a DMA pristup pouzivam i v
2.0.36.

Mam poslat bug-report?

Mojza