Doporuceni na fax server

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pátek Leden 15 20:53:26 CET 1999

On 15 Jan 99, at 16:27, Radim Halir wrote:

> PS: V referatu se mluvilo o trojici SW: hylafax, efax a mgetty+sendfax.
>     Dle Honzy je docela pekny ten efax. Ale to si radsi proberte osobne.

efax je dobry, ale nechodi, pokud se ty modemy soucasne
pouzivaji jako dialin s AutoPPP. Asi nebude chodit ani soucasne s
hlasovym zaznamnikem. Ja osobne povazuji za nejlepsi sendfax,
pokud modem podporuje fax class 2 nebo hylafax, pro ty ostatni
levnejsi modemy. S hylafaxem sice AutoPPP nechodi take, ale to je
proste dan za laci modemu. Smutne je, ze vyrobci od fax class 2
upousteji. Treba nove supry od diamondu ho neumi.

Podle me je dalsi podstatne, jestli se bude na fax posilat z
windows, nebo unixu. Hylafax ma klienta pro windows. Nevim v
jakem je momentalne stavu, kdyz jsem se na nej dival posledne,
bylo to v zasade prohlizedlo fronty.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Clovek v hnevu jede na splasenem koni.