Nefunkcni menu aplikaci ve WindowMakeru

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Leden 15 22:02:00 CET 1999

---Reply to mail from David Sauer about Nefunkcni menu aplikaci ve WindowMakeru

>     David> Omlouvam se, spatne jsem se vyjadril. Windowmaker pri spusteni
>            opravdu
>     David> akceptuje -display, ale ja ho chci prinutit, aby slo pouzit parametr
>     David> -display host:display.screen pri spousteni libovolneho programu a
>     David> fungovalo to. Napr. tak, ze pri:
>
>     David>     xterm -display 0:0.2
>                               ^      ... host
>                                 ^  ... display
>                                   ^  ... screen

> Myslim si tedy, ze to ani tak neni zalezitost window manageru, jako
> spise X serveru.

imho musi windowmanager oznamit serveru, ze tuhle feature podporuje nebo
tak neco a pak byt schopny od Xu tohle nastaveni prebrat a spravne
interpretovat.

> Viz. odpoved vyse. Nikde neni totiz urceno, ze screen ~~ virtualni
> plocha, i kdyz je to zajimava myslenka.

Nejak me nenapadlo, co jineho by to mohl byt...

> Uprimne, nevim jak se to zaridi pres prikazovou radku. Ale pokud
> kliknete mouse3 na titulek, v menu lze vybrat "Ikona a pocatecni
> plocha" a tam si muzete vybrat. Zapatrejte, jak se to projevi v
> konfiguracnich souborech.

Dekuji, to sice neni presne co potrebuji, ale i tak to pomuze.

>   Jeste si vzpominam: fvwm akceptoval nastaveni jakehosi resource "*Desk:
> <cislo_plochy>", ale WM ho nezna. Zkuste to poslat autorovi jako namet
> na vylepseni...

Jste si jisty, ze to neumi novejsi verze? Problem je v tom, ze pouzivam VELMI
starou release windowmakeru a nerad bych zadal po autorech implementaci neceho,
co uz davno existuje...

David Kuzela