Programovani

Michal Krause mike na centaurus.4web.cz
Neděle Leden 17 00:25:51 CET 1999

Dne 16. 1. 1999 llauer na iol.cz napsal:

> 1. V praxi existuje mnoho programovacich jazyku a zaroven mnoho
> operacnich systemu. V linuxu je oblibeno programovani  hlavne v  C,
> perl a z internetu JAVA. Zajimalo by mne zda existuji programy na
> prevod jednotlivych programovych zdroju  napr. z C do java, Pascal do
> C a jine vzajemne prevody, moznosti je zde velke mnozstvi. Zajima me
> vse co s timto souvisi.

Nekde jsem videl konvertor Pascal->C a urcite existuje konvertor ASP->PHP3.
O nicem jinem nevim. Ovsem uprimne receno, na takovou konverzi bych prilis
nespolehal. U jednodussich veci to asi pujde, ale pro vetsi programy
zrejme zbyde spousta rucni prace...

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz