Telnett zobrazuje o radku min, nez potrebuji

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Neděle Leden 17 19:59:38 CET 1999

On Thu, 14 Jan 1999, Jan Havlicek wrote:

> POdarilo se mi rozjet DOSemu s DOS aplikaci, kterou bych potreboval
> zpristupnit prez telnet. Jenze, aplikace pouziva celou obrazovku a v
> telnetu mi posledni radka chybi. Patrne j etreba neco zmenit v termcap,
> jenze co??

Ne. Predevsim je zapotrebi, aby ten telnet bezel v terminalu, ktery ma 25
radek misto tradicnich 24. Pokud se uz tak deje, ale stejne to nefunguje,
pak by mohl pomoci prikaz "stty rows 25".

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"