Dial up II.

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Neděle Leden 17 20:46:20 CET 1999

Prijemny den,

scasti sa teda problem vyriesil, ale este cosi:

>v inittab :
>S2:4:respawn:/sbin/mgetty -x 4 ttyS2

Vdaka za radu, chodi to OK...

>V souboru /etc/mgetty+sendfax/mgetty.config mam :
>
># opbecne parametry
>debug 4
>speed 38400
>
># parametry portu ttyS2 , zvedat po 3 zazvoneni a init string modemu
>port ttyS2
>rings 3
>init-chat "" AT&FE1Q0S0=0&C1&S0&K3&D2 OK

ALE... ak to mam takto, modem mi ti sice zdvihne, ale pokusa sa automaticky
prijat fax... Ak pridam polozku "data-only y" tak to korektne funguje,
dostanem
login prompt, ale zas nefunguje ako fax. Da sa s tym nieco urbit???

Nebranim sa hladaniu v manualoch, ale v dokumentacii k mgetty je len odkaz
s otazkov ci mi manova stranka nestaci a viac o baliku mgetty+sendfax neviem
najst.
Da sa dokumentacia od niekial stiahnut? Celkom by ma zaujimala aj
konfiguracia
hlasoveho odkazovaca. Cosi bolo v LN, ale skor o vyuziti nez konfiguracii.
Takze chcelo by to nakopnut spravnym smerom...

>Je docela zajimavy si pak precist v  /var/log/log_mg.ttyS2  (v RH5.2 se to
>jmenuje jinak) co se vlastne stalo.

To je, log je pekny a prehladny :-).

Vopred vdaka za spravne usmernenie.

Vlado