mgetty a USR Robotics Sportster

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Leden 17 23:08:57 CET 1999

On 17 Jan 99, at 21:32, Ondrej Koala Vacha wrote:

> mam problem s vyse uvedenym modem. Mam na jedne lince
> pulsni telefon a tento modem. Vytacim-li cislo telefonem, mgetty
> to detekuje jako zvoneni, coz vede posleze k nezadoucimu spusteni
> prihlaseni. Lze tomu nejak zabranit? Jine fax-modemove karty mi to
> nedelaly.

Zrovna tenhle modem jsem instaloval minuly tyden. Nejen ze zveda
modem kdy nema, ale nefaxuje mi. Po opticky zcela korektnim odeslani
stranky, kterou prijemce obrzi vyhodi chybu 54, coz ma byt ruseni na
lince a domniva se, ze stranka neodesla.

Takze abych to shrnul, nejak se mi nelibi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ze vzpominek americkeho kovboje:
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel
prirozenou smrti.